2022. május 13., péntek

Racing 14: A keleti lehetőség

 Forma Easter

(Matchbox)

átalakítás

 
A Hairy-ről egy sokadik bőrt is lehúztam immár. Gyárilag is variálták a megjelenését, de én egy kicsit csavartam még a dolgon. Ugyanis egy kis léptékváltással egy "Easter", azaz a volt szoci országokban készült "házi" versenyautót készítettem belőle. Az ihletadó a Spyder vagyis az anno NSU TT-ből készült hasonló fazonú hegyi felfutó autó volt. Mivel A Cserkúti fivérek a Spydert egy eleve kis autó alapjaira építették, a végeredmény sem volt egy túl nagy jármű. Szemben az eredeti Hairy arányaival, ahol az ember egészen eltörpült a színes üveg mögötti ülésben. Talán az ülés volt az egyetlen támpont amiről az autó méretére lehetett következtetni. Az én változatomban viszont a figurához képest lehet nézni az autó egészét, és így válik érthetővé a léptékváltás szó.
 


 
A motorburkolat eltávolítása, az új motor helyének kialakítása és a vezető előtti hatalmas üvegsík eltávolítása után keletkezett rés befoltozása volt a három lényeges karosszériamunka. No meg egy hátsó szárny kialakítása. A motor kissé csalóka. Ugyanis inkább látványelem, mint a valóság leképezése, mivel jóval magasabban van, mint ahogy a valóságban lennie kellene. Viszont akkor meg nem látszik. mentségére szóljon, hogy egyen Matchbox motor került ide. Egy-két kiegészítőt kapott még itt-ott és így össze is állt a feltűnő - ámde nem korhű - fényezésű kis versenygép.
 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése