Dodge Charger 1969
(Hot Wheels)
átalakítás
Az 1969-es Dodge Charger a típus történetének talán legszélesebb választékát mutatta be. Volt egy alapmodell, egy SE (Special Edition) opció, amely több luxust halmozott fel, egy nagy teljesítményű R/T verzió, és két vad, versenyzésre csábító változat is: az 500 és a Daytona. A motorválasztás a Chrysler megbízható sorhatos Slant Six-ével kezdődött, de az ötféle (a csúcs a 425 lóerős) V-8-as kívánkozott inkább bele. Modelltől függően három- és négyfokozatű manuális váltók, valamint a kiváló háromfokozatú TorqueFlite automata váltók voltak. Mindezen lehetőségek ismeretében talán ironikus, hogy az autó egyetlen karosszériás kivitelben, kétajtós keménytetővel érkezett. Az 1969-es Dodge Charger a teljesen átalakított '68-as modell frissítése volt, ami azt jelentette, hogy 117 hüvelykes tengelytávra építették, elöl a Chrysler által ismert torziós rudas felfüggesztéssel, hátul pedig laprugóval. A versenyre előkészített 1969-es 500-asok 19 NASCAR-győzelmet szereztek.
A Hot Wheels természetesen megformázta ezt az izomautót is. Végtelen sok színnel, fekete, szürke és fehér beltérrel és számos kerékmintával adták ki. Még egy - a jelen kisautóhoz nagyon hasonlító, ám pont nem olyan - változatban is előfordult. A 2004-es kezdetekben még az eleje is nyitható volt, ám ez később megszűnt. Igyekeztek az autót szépre megformálni, de a túlzott méretű hátsó kerék ezt az irányvonalat erősen bojkottálja. Amúgy meg teljesen rendben van a kis gépezet, egynek jó lesz az igencsak hosszúra nőtt izomautó sorozatban.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése