2021. július 15., csütörtök

5/6 zöldike

 Volkswagen Multivan 

(SIKU)

bemutató

 


  T5 vagy T6?

Kérdéses, hiszen a kisautó alján nincs jelölve. A két eredeti modell amúgy sem különbözik sokban, a részletekben találhatóak inkább a különbségek.  Az első lámpa alapján T5, mivel párhuzamos az alsó-felső él (vagy csak gyártási egyszerűsítés?). Az alsó hűtőrács alapján T6 - bár nincs külön színezve vagy kivágva, csak panelozva. A kilincsek mindkettőnél egyformák. Viszont a tolóajtó hátsó sínje alapján bármelyik lehetne, hiszen az a valóságban máshol van (egy oldaléllel lejjebb). A hátsó lámpa inkább a T5-é, mert íves a teteje. Végül is tehát akármelyik lehetne, én a hatosra tippelek. A bliszterére csak annyi volt írva, hogy Multivan. Ami viszont csak a belsőre utal. Az viszont nem látható igazán. A Multivanben egy lehajtható asztal van oldalt a vezető mögött és a középső üléssor forgatható. Ha belenézünk, akkor valóban két középső ülést látunk, de ez a Caravellben is lehetne.

  

T6 vs. T4, nincs sok különbség. Ez így van jól.

Az oldalajtó sínje nincs jó helyen

 Ahhoz képest, hogy német autóról van szó és a Siku gyártotta a minőségétől nem vagyok nagyon eldőlve. A kerekei szerintem túl nagyok és a felni kidolgozása nem túl precíz. A gumi viszont szép rajta. Az ablaka szép vékony, betekintést enged a beltérbe is. A középső oldalablakokon levő eltolható részt is szépen ábrázolták rajta. A beltér a műszerfal tekintetében rendben van, aprólékos, látszik, hogy odafigyeltek. Viszont a hátsó ülések ülőlapja nekem kicsinek tűnik, bár kidolgozott. Az első lámpákat már részben érintettem, de most ha nagyítóval is megvizsgálom a lámpák környékét, akkor egyértelműen látszik, a belső éleken a törés ami a T6-ra jellemző. Bár az alsó vonal akkor sem stimmel, mert annak a hűtőrács alsó vonala alá kellene mennie. Lejjebb haladva nagy hiányérzetem van a ki nem vágott hűtőnyílások miatt. Nagyot dobott volna rajta.

  

Az első lámpákon még dolgozhattak volna, csakúgy mint a hűtőrácsokon

A felnik olyanok, mintha sorjásak lennének, de nem azok

Nagyon jól sikerült viszont a hátsó ajtó. Nyitható, ami nem lenne túl nagy újdonság. Viszont nincs benne az az éktelen nagy kar, amin ki szokott nyílni és ami bele szokott zavarni a belső tér kialakításába. Bónuszként, talán egyedül ebben a szegmensben a hátsó ajtó be van "üvegezve". És nem az ajtó átlátszó és festett a kaszni rész helyén, hanem külön elem az üvegezés. És van rajta ablaktörlő, mint a valóságban is. De ha már kinyitjuk, akkor látszik, hogy a csomagtartóban levő polc hiányzik belőle. Ez a Multivan-nél alaptartozék. A tamponnyomás nem a ma létező legprofibb, a Hot Wheels és a Matchbox is ma már jóval szebbeket tud produkálni. Ha a kisautó árát nézzük akkor mindezt feleannyiért.

Pontatlan tamponnyomás

Ezt csak úgy a hangulat miatt

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése