2021. november 5., péntek

VW PU ADAC

 Volkswagen 

(Hot Wheels)

átalakítás


Némileg az AA autókat bemutató segélyszolgálatos sorozathoz kapcsolódva készült el ez a Volkswagen átalakítás. Bár a német autópályákon valójában is voltak VW Bogár alapú segélykocsik nem kis számmal, azért - bármennyire is kutattam, - ilyen verzióval nem találkoztam. Elsőre úgy tűnt, hogy inkább amerikai gondolatmenetet sejtet a farmotoros Bogár hátuljára platót szerelni és pickup jellemzőkkel ellátni. De kissé utánajárva találtam egy fotót, ahol a gyárban használnak egy 1946-os Bogarat platós változatban a belső járműmozgatáshoz.

 

  

 
 Ez mindennek az alapja. Mert azután már sokan sokféle hátsót faragtak a boxermotor fölé, a sima platóstól kezdve a magasítotton át egészen a német posta által használt  kombi és  nagydobozos változatig. A valóságban is volt tehát "teher-Bogár" méghozzá nagyon is sokféle.




Tehát valós a HW modelljének az alapja. Ott már csak továbbvitték a gondolatot és egy nagy fém platót biggyesztettek rá. Ehhez én már csak egy tetőt készítettem és így lett egy majdnem teljes értékű dobozos Bogár, ami jelen esetben segélyszolgálatos lett. Megkapta az ADAC hasonló autóinak dekorációját is, valamint egy régebbi - talán korhűbb - Matchbox kereket, így már teljes értékűen sorakozik a többi sárgaangyal mellé.

 

 

 

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése