Mercedes-Benz AMG GT 63 S
(Matchbox)
bemutató
Nem elég, hogy a legnagyobb,
legdrágább limuzin, a legtöbb extrával, még ráadásul AMG tuninggal is
megtoldották a csúcsmotoros verziót is. Ennél több nem kell egy
luxuslimuzinhoz. A 63 jelzés a kocsin a V8-as
motorra utal, habár a motor térfogata csak 4 liter. A nagydarab, de igen formás
autót egy kilencfokozatú automata váltón keresztül hajtja az ikerturbós, 630
lóerős motor.
A modellt 2018 óta forgalmazzák. Alapban elsőkerék hajtású, de létezik összkerekes változata is. A kornak megfelelően Plug-in megoldásos hybrid verzió is készül belőle. 315km/h a végsebessége és természetesen a gyorsulása is csúcskategóriás: három másodperc alatt van százon! Ráadásul az összes extra felszerelése és funkciója, valamint a választható „Drift Mode”, amely kizárólag a hátsó kerekekre irányítja az erőt, a GT 63S alapfelszereltsége. Ez az írás nem tud helyet adni a végtelen mennyiségű felszerelés, megoldás, tulajdonság leírására ami ezt a kocsit jellemzi.
A Matchbox
2019-ben adta ki, először fehérben majd később nagyon sötét metál szürkében,
ami lehetne akár gyöngyház fekete is. Ngyon szép a szín, de csak közelről és
jó megvilágítás mellett adja ki igazán a mélységét és ezáltal a szépségét. A fotókon ez nem lehetséges, mert a csillogó szemcsék uralják a felületet. Ami
az igazin nagyon mutatós, az kicsiben nem biztos, hogy ugyanúgy átjön,
bármennyire is igyekeznek visszaadni a valóságot. A Szakmai Mikulás
meglepetéseként hozzám került kisautó nagyon szép formájú, csakúgy mint az
eredeti. A sötét színű mellé szereztem egy világos színűt is, mert bizonyos részletek csak ezen figyelhetők meg jobban. Sokküllős kerekeket is választottak
hozzá, nagyon mutatós ez is, bár én a kevés küllős felniket jobban kedvelem (ami a fehéren is van). Az
autó oldalán alul levő törésvonalat is megformálták, bár szerintem
hangsúlyosabb is lehetett volna. A beltere nehezen látszik a keskeny ablakréseken és az enyhén szürke üvegezésen keresztül, de ami látszik, az nagyon rendben van, szépen kiformázott.
A lámpák és a hűtőrács tamponnyomása nagyon szépen sikerült. Hátul már nem ennyire finomak a feliratok vonalai, kissé vastagok és túlzóak. A hátsó lámpát is részletesen megszínezték, bár a mai ledes lámpakölteményeket ilyen léptékben, kétdimenzióban lehetetlenség hűen visszaadni. Az autó alja szürke műanyag, ebből látszik ki elöl a spoiler rácsozata, ami szép és jó megoldás is. finom a rácsozata. Hátul is kijött a szürke műanyag alul, diffúzorként, kipufogóként. Ez egy kérdéses megoldás, mert az eredeti autóról készült képeket elnézve többféle változat is felfedezhető: van ahol oldalra kijön a diffúzor felületképzése de van ahol a karosszéria színe van oldalt.
A kisautó összességében egy nagyon szép kis darab, szépen mutat majd a többi „nagymerci” mellet, csak arra kell ügyelni, hogy jó erős megvilágítást kapjon, akkor jön ki igazán a látvány.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése