BMW 635 CSi
(SIKU)
felújítás
A kerekekről nem kell szót ejteni, azok a SIKU sztenderd kerekei, olyanok amilyenek. Engem mindig a hetvenes években volt kapható fölpattintható – sportosnak hitt - fém dísztárcsákra emlékeztet, ami már akkor sem volt ízléses. A kaszni jól sikerült formája már messziről mutatja a korabeli hatos grand coupe egyedi, mégis nagyon BMW-s kontúrjait. Szinte árad az erő ebből a kisautóból is. Talán a lámpa-hűtőrács kombóba lehetne egy kicsit belekötni, szerintem a lámpakarikák átmérője lehetne valamennyivel nagyobb. A lökhárító fémje külön elem viszont alatta már a padlólemez feketéje következik, ami a valóságban még a kaszni színével azonos. Hátul ugyanez helyzet.
Csak dicsérni lehet a modellt, a
finoman csukódó ajtókat a vékony ablakokat. Bár az ablaktörlőt erősen beemelték
a szélvédő közepébe. A beltér pirosa viszont nagyon durva, pláne az eredeti
zöld színhez képest. A zöld szín, ez a bizonyos zöld szín nem volt eredetiben
BMW-n, az egy-két több fokkal más árnyalat volt. A gyártó kiadta
pirosban is a modellt, ami sokkal közelebb állt az eredeti „Hennarot” színhez. A
kormány elég vaskos, de legalább nem pizza. A keretnélküli ajtóablakok itt most
a valóságot ábrázolják, sok száz más példával ellentétben.
A sportkupé érdekes története és műszaki jellemzői egy már korábbi modell kapcsán itt olvashatóak.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése