2023. augusztus 22., kedd

Tuborg Porsche

 Porsche 911 GT3 2007.

( Matchbox)

felújítás

Nem újdonság a Porsche 911 errefelé, hiszen volt már Martinis, Jaegermeisteres, Gulfos így itt az idő, hogy másfelé is  orientálódjunk. Éppen témát kerestem a dekorációra amikor az áruházban a pénztárnál sorban állás közben elmélázva megtetszett egy raklap Tuborg sör látványa. A zöldek árnyalata igen tetszetősnek tűnt, így elhatároztam, hogy a Porschéra is megpróbálom alkalmazni.

Az alapmodell és annak mindenféle GT változatai már jócskán ismertek így ezzel most nem fárasztok senkit. A dekorációról meg csak annyit érdemes tudni, hogy vegyes technikával készült. ez annyit jelent, hogy a zöld alapra fényes feketével megfestettem a hátulját viszont az átmeneti csíkozás már matricából készült.



 
Eredetiben nem találtam példát hirtelen Tuborgos dekorra így szabad kezem lett a grafika kialakításában. A zöldnek egy élénk árnyalatát és kontrasztként a feketét választottam alapnak, ezúttal vonalas áttűnéssel. Így még feltűnőbb lett az összhatás. Erre kerültek a matricák, viszonylag visszafogottan.






 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése