2023. április 8., szombat

Raffaello

 Mini Cooper

(Matchbox)

átalakítás


A Miniről sok bőrt le lehet húzni, megtették már mások is, megtettem már én is több esetben, a versenyváltozattól kezdve a sárgaangyalon át  kísérleti art verzióig bezárólag. Jó az alany, bár ahány gyártó ahány korszaka a méretek és az arányok azért szórnak egy kicsit. Mégsem tudtam otthagyni a használtkisautó soron ezt a közepesnél jobb állapotú, újkori, eredetileg piros járgányt. Majd csak lesz valami ötletem a dekorációjára. Merthogy az eredeti állapot visszaállítása abszolút nem volt cél, olyan már van bőven nekem is.

 

 

Viszont innen kezdve kezdődhetett a fejtörés: mi legyen rajta? Olyat dekorációt szerettem volna, ami az autó egészén mutat valamilyen egységes nagy promóciót. A neten keresgélve ezügyben akad néhány példa, amik eleve szűkítik a kört, hiszen olyat szeretnék létrehozni ami még nincs. A Coca Cola és a Red Bull már-már közhelyek. Cukorkadekor meg volt már, csakúgy mint az olasz, osztrák és magyar szeszek is valamint Pepsi- és a tonicreklám is. Bár több dohánytermék reklám is akadt a kisautóim sorában, azokat azért már annyira nem preferálnám, bármennyire mutatósak is. Az autózással és autószereléssel kapcsolatos márkák inkább részleges foltokban jelentek meg a kis karosszériákon eddig, azok vélhetően így lesznek a jövőben is többnyire.




Most akkor merre tovább a keresgélésben? Nézegettem a képernyőn a különböző egyéb ismert márkák dekoratív vagy éppen legkevésbé sem dekoratív megjelenését miközben a kezem a „rágcsát” tartalmazó kis dobozban kotorászott, és elkezdtem kibontani a kókuszreszelékes bonbongolyó csomagolását. Csakhogy oda kellett néznem eközben és akkor megvilágosodott a megoldás.

 Ilyenre nem emlékszem, hogy láttam volna, a neten keresve sem találtam ilyen fotót. Itt a megoldás. Most már csak ki kell találni a dekorációt, ami a Mini testére ráilleszthető és a Raffaello könnyed megjelenését is hozza. A fehér természetesen alapszín lett, a piros árnyalatai szerepelnek fő színfoltként. A bonbon logója mindenképpen legyen rajta, esetleg a termék is valamilyen módon. A színt meg adhatja az ünnepélyes hangulatot sugalló vörös szalag és a masni. És akkor ez lett belőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése