2021. december 24., péntek

Reklámfelület

 BMW M3

(BBurago)

felújítás-átalakítás

Bár a mérete miatt kakukktojás a Matchbox méretű autóim között ez a kisautó, de azért néhanapján megengedek magamnak egy-két 1:43 körüli (vagy más, angolos megközelítésben: King Size) kisautót is az oldalaimon. Ezúttal is így került ide ez az M3 túraversenyautó. 



A kocsi eredetileg a BMW 1992-ben megjelent és 1999-ig gyártott hármas sorozatának legsportosabb tagja az M3. Immáron a második M3 az első, igen sikeres (E30) széria után, amiről már volt szó kisautós vonatkozásban is itt. A kocsi gyárilag (úgy kell érteni, hogy az "M" sportosztály gyáregységében Regensburgban elkészülve)  a háromliteres sorhatos motorja 295 lóerőt tudott produkálni, de a fészlift után a 3,2 literes motor már háromszáz lóerő fölötti volt. Elég ütőképes versenyautó lett belőle, nem csoda, hogy az utcákon szaladgáló néhány darabon kívül a túraautós versenypályákon lehetett őket bőven látni. Szép nagy karosszériafelületeit hatékony és színes dekorációkkal látták el. Ilyet gondoltam én is megtervezni és elkészíteni. Nem kevésszer előfordul, hogy a teljes autó egy adott termék vagy márka színeibe öltözik így már messziről föl lehet ismerni a kocsit/márkát a színéről. Az enyém nem szeszesitalos, dohányos vagy cukorkás  hanem Pepsi dekoros lett, mivel ilyet még nem láttam sehol.


Tulajdonképpen a kasznihoz csak egy picit nyúltam hozzá a küszöböknél, a szpoilernél és a hátsó szárnynál, hogy valamit változtassak is rajta, de a fő hangsúly ezúttal a dekoráción volt. A színek adottak voltak, és milyen érdekes, hogy nagyon közel álltak a BMW motorsport színeihez is. A Pepsi témakörben vegyes lett a kép mert a régebbi és a maibb arculati elemeket vegyítettem össze.

A Burago kerekei egyesével vannak fölfogatva egy műanyag csonkra. Ha szélesíteni szeretnénk akkor ezt teljesen át kell alakítani. Így meghagytam a - nem túl egyedi - eredeti kerekeket viszont egy teljesen új - átmenő acél - tengelymegoldással kiszélesítettem a futóművet. meg egyúttal le is ültettem. Így összhatásában már jóval másképpen néz ki a kisautó mint gyárilag. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése