2021. december 10., péntek

Az első

 Land Rover S2

(Matchbox)

átalakítás

 

 A Land Rover már nagyon ismert, és kisautók tekintetében sem ez az első példány a Matchboxpark történetében. Viszont ez két okból érdekes számomra. Egyrészt mert emlékeim szerint az első Matchbox kisautóm is ilyen volt, ilyen kék színben is. Természetesen a tetőcsomagtartós cuccokkal. Másrészt mert ez a kisautó egy összvér: ilyen formában nem létezett. A tetőcsomagtartót leműtöttem róla, a helyét eltüntettem. Meghagytam az eredeti kék fényezését az ütött-kopott formájában. A tetőt a szokásos fehérre fényeztem. De azért, hogy kicsit maibb is legyen alátettem a Convoy kerekeket. Na nem csak úgy egyszerűen hanem padlólemez cserével, mivel erededtileg még gombkerekei voltak. Ehhez viszont egy új padlólemezt applikáltam alá ami az 1980-as kiadású Command Vehicle-tól származik.

 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése