2023. szeptember 22., péntek

Land Rover S3 autómentő

 Land Rover autómentő

(Corgi)

felújítás

A Land Rover ismert minden vetületében méretében, funkciójában, felépítményében. De nálam ilyen még nem volt, így eljött ennek is az ideje. A Corgi termékével átlagosan használt állapotban találkoztam, így a fölújítás természetes volt. A színeit tekintve némi angolos világot igyekeztem összeállítani - úgy a hatvanas-hetvenes évek stílusa szerint.


Az eredeti kampótól gyorsan megszabadítottam és egy drótkötél+elfogadhatóbb méretű kampó kombóval helyettesítettem. A sárga üvegezés bár nem tetszik annyira, de jó állapotban volt így meghagytam. Természetesen a villogó is innen nő ki. A kerekeit viszont matchbox gyártmányúra cseréltem, szerintem ezek szebbek, stílusosabbak a primitív-modernkedő eredetinél.


A kisautó kidolgozása teljesen jó, bár a plató és az azon levő dolgok messzemenően leegyszerűsítettek, ami játékként, tartósságát tekintve rendben van, mai gyűjtői szemmel azonban azt mondanám, hogy lehetett volna még rászánni egy kis időt a molyolásra és beletenni valamivel több finomságot.


Az eredeti így nézett ki, inkább játék jellegű volt, mint beszerzendő különlegesség.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése