Erről a modellről illetve az eredeti autóról már volt szó korábban itt, így én csak az átalakításról ejtek pár szót.
Aki ismeri a típust az tudja, hogy létezett a sima lemeztetőn kívül nyitható tetős változat is. Mindjárt kétféle formában is. Egyrészt lemezből másrészt üvegből, ki hogyan szereti. Ez nem tolótető, mert nincs hova eltolni. Fölbillenthető vagy kivehető, esetleg kissé föltolható. Tulajdonképpen ezzel a fölső nyílással az egész tető eltűnik, szinte már targa jelleget adva az autónak.
Az eredeti fémtetőhöz képest csak egy pár alkatrészt kellett hozzáadni és máris élvezhettük a napsütést vagy a menetszél hűsítő hatását.
Nos, a kis romos Porsche láttán már eldőlt, hogy valami mást fogok vele tenni, mint sima fölújítást, hiszen olyan már volt korábban. de mit lehet ezen variálni. A kombi verzió még egyelőre érik, az egy nagyobb falat, de mi lenne ha a tetőt variálnám meg. Egy kibillentett lenmeztető formára.
Nincs más hátra, mint letisztítani az évszázadok és a gyerekek koszát a kocsiról és kivágni a tetőt a megfelelő helyen. Majd egy kis sztirol lapból egy ugyanakkora darabot beilleszteni kissé megdöntve. Tulajdonképpen nem több ennél a történet. Talán csak annyit tennék hozzá, hogy az autón eredetileg tükrös felületű ablakok voltak, amiket már nem tudtam megmenteni. Így lett fullosan sötétített az egész, hiszen a beltér kompletten hiányzik belőle. Ez kisautó az a kiadás, aminek nem nyílik az ajtaja viszont teljesen üvegezve van. nem olyan látványos így de legalább jobban érvényesül rajta a naptető.
A tető nyitás közben
Az ablakkal is kezdeni kellett valamit
A színről most nem lehet szavakat formálni, gyorsan oldottam is lefelé
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése