Kombi és kupé
Ez az a Merci modell, ahonnan a szakértő (és a magukat szakértőnek vallók) a minőségi hanyatlást kezdetét datálják a stuttgarti márka esetében. A vezess.hu használtautó tesztjének szummája:
Mi ez? | Jókora felső-közép kombi a Mercedes legszégyenletesebb korszakából. Típushibái számosak, de hangulata csábító lehet azok számára, akik kedvelik a Mercedest és a halottaskocsis bájt |
Mennyibe kerül? | 8-900 ezerért még használható, de már elhanyagolt, elmagyarosodott állapotú kocsik vannak. Egy valóban jó állapotú, valóban keveset futott kocsiért friss vizsgával, friss szervizzel 1,3-1,5 millió forint lehet reális |
Jó ez a motor bele? | A közös nyomócsöves dízelek finomabbak, erősebbek, takarékosabbak, de ez tartósabb és többet ad a klasszikus Merci-élményből |
Mi van helyette? | Márkahűeknek W124, ami szűkebb, de masszívabb és alig találni belőle már jót a piacon vagy az utód W211, ami jobban sikerült autó, de azonos állapotban lényegesen drágább |
Pápaszemesek
Az ötsebességes kéziváltó mellett a kezdetekben volt a W124-től megörökölt 4G-Tronic automata majd később jött az 5G-Tronic.
Mint minden Mercedesből, ebből is készült számtalan kisszériás vagy egyedi karosszériaváltozat/funkció mint például pompakocsi, mentőautó, tűzoltóautó, rendőrségi járőrkocsi de a legtöbb szolgálati autó talán taxiként futott belőle. Mi több, az autó homloklemezének dizájnját még egy igencsak versenyautó is megörökölte. A kreténségekről amit elkövettek belőle, most elég legyen ez a három kép.
A kisautóim közül a kombit a Matchbox a kupét a Welly gyártotta. Szerintem mindkettő megállja a helyét, még egymás mellé téve is, főleg a méreteket, arányokat tekintve, de akár a részleteket is nézhetjük. Ami nem mindig mondható el másoknál. Nagyon részletesnek mondható a beltér kialakítása is. Némi módosulás a piros autó kerekénél tapasztalható, ahol az eredetit egy matchbox verzió váltotta.
A történet egy sima felújításról szólt, ahol a leharcolt gyerekjátékok megtisztulnak a fölösleges dekorációtól, filctolvonalaktól, kosztól és a gyerekkezek terhétől. Ezután megszépülve átlényegülnek a vitrin csendes és zárt világába. lehet, hogy kevés CLK létezik pirosban de nekem ez a szín ebben a méretben teljesen jónak tűnt. A kombinál meg a német taxik színét igyekeztem visszaadni. Bár nem lett belőle taxi végül is.
Sötét ablak, karcos kaszni - ez már a múlt
Ablakok megtisztulva
Mintha csak a gyártósoron lennének
Nagyon szép belső kialakítás
A történet egy sima felújításról szólt, ahol a leharcolt gyerekjátékok megtisztulnak a fölösleges dekorációtól, filctolvonalaktól, kosztól és a gyerekkezek terhétől. Ezután megszépülve átlényegülnek a vitrin csendes és zárt világába. lehet, hogy kevés CLK létezik pirosban de nekem ez a szín ebben a méretben teljesen jónak tűnt. A kombinál meg a német taxik színét igyekeztem visszaadni. Bár nem lett belőle taxi végül is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése