A T3-as Volkswagen kisbuszról/haszongépjárműről/hobbiautóról/sorolhatnám még már volt szó egy korábbi átalakításom kapcsán így ez a rész ott tekinthető meg. Viszont ez a konkrét kisautó nagy öröm a Matchbox rajongóknak. Egyrészt mert egy újabb normális, érthető és ismert autó került ki a gyárból. Ez már régóta hiányzott. Másrészt ez egy relatíve ritka változata a T3 variációknak a duplakabinos, csak a Sikunak volt hasonlója, a T2 szériából. Harmadrészt látjuk a fejlődést a korábbi Matchbox T3-hoz képest. Negyedszer egyből kétféle alverzióban is kapható. Az itt bemutatásra kerülő mellett van egy másik platóverzió is ahol némi tárgyak vannak kialakítva a felületen annak, akit ez jobban izgat. Igazán profik mindkettővel rendelkeznek már.
Nézzük a részleteket.
A szín mindenképpen ötös, hiszen a T3-ból eredetileg is volt egy ilyen vagy nagyon hasonló kék árnyalat. Talán egy kicsit mintha a festékvastagságot eltúlozták volna, mert a finoman kimunkált részleteket a festék eléggé tompítja. A kocsi arányait tekintve nagyot javult a korábbi Matchbox változathoz képest, ez is rendben. A dekoráció önmagában jó is lenne még de én inkább a kocsi lámpáira illetve első hűtőrácsára helyeztem volna ezt a festékmennyiséget. Ezáltal még jobban kijöttek volna a homlokfal szép arányai, amik most eléggé egysíkúnak tűnnek. Az én kisautóm gyárilag ferdén beszerelt kerékkel érkezett hozzám, de a problémát könnyen orvosolni lehetett. Szerencsére az acéltengely nem szenvedte meg az átmeneti hibát és most már szépen gurul a kisautó. A kerékkialakítás egyébként szintén jó lett, bár T3-at ekkora hatküllős krómfelniken ritkán lát az ember. Legalábbis a munkásautó szférában. Az első szélvédő egy kicsit vastagnak tűnik, de lehet, hogy csak a mérete lett egy kicsit kisebb a kelleténél. Mindösszesen nagyon eltalált a járgány és aki kis késztetést érez a tuningolásához, annak kiváló alapot nyújt. Akár kasznialakítás akár felépítmény tekintetében sok lehetőség van benne.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése