Hot rod vagy Baja?
A dragon Volkswagent ítt írtam meg, a hot rod verzióról itt volt szó, a baja változat pedig itt került megemlítésre. Ez a mai kisautó pedig valahol a három között van. Ennek megfelelően egy kicsit vegyes a kialakítása is a Hot Wheels által készített Volkswagennek. Tulajdonképpen ez nem is baj, mert ha nem akarunk szigorúan kategorizálni és mindenképpen valamilyen kategóriába sorolni egy kisautót úgy is jó. L'art pour l'art, ahogy a műveltebbek említik ezt a helyzetet.
Tehát akkor nézzük, hogy melyik része milyen stílusirányzatból érkezett. Azt mindenekelőtt tisztán láthatjuk, hopgy maga a kaszni egy kissé torz, hiszen arányaiban jóval rövidebbnek tűnik, mint a valóságban lennie kellene. A hátsó kerék nagyobb, szélesebb, a dekoráció az oldalán lángnyelvet utánzó ezek talán a hot rod vonalat erősítik. Baja megoldás az elejének és a hátuljának a levágása és hátul a motor láttatása. Azonban a motor a valóságban jóval hátrább jön ki int azt itt ábrázolták, tehát ez a rész kevésbé sikerült. Az elején a gallytörőt szépen kialakították, ez is a homokdűnék szerelmeseinek kelléke. A kasznit megemelték, ami a baja verzió alapelve. A tetején levő légbeszívója viszont a Matchbox Volksdragonján már volt hasonló formában.
Összességében jó a kisautó, ha a fenti kritikáktól eltekintünk. Külön érdekessége, hogy egy ősi VW-t mintáztak meg az osztott hátsó ablakával illetve annak is egy ritka változatát a faltdach tetőset vagyis amikor a nagy tetőnyílást vászonnal borítják (itt természetesen nincs vászon, csak a helye, de ahol ezeket használták ott nincs is rá nagyon szükség).
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése