2014. május 14., szerda

Hármas szedán

A sorozat kibővült az alaptaggal végre, 
BMW 325i cabrio (MB-39) átalakítása


Igazi BMW metálkék

A Matchbox hármas cabrióját - ami ugye targa tulajdonképpen - már megénekeltük többször is, sőt az átalakítások is szerepeltek a valódi cabriótól kezdve a pickupig. Most bemutatandó modellünk (v5.0) tulajdonképpen az első számú kellene , hogy legyen. Ahonnan az E30 története elindult: a háromajtós szedán.

A hátsó részek összehasonlíthatósága miatt

A sor eddigi tagjai

A fentiek értelmében típustörténet hanyagolva. Talán ha már itt tartunk, akkor annyi megjegyzés had engedtessék meg, hogy a Matchboxos oldalakon eddig bemutatott változatokkal még nincs vége a sornak. Már készül a következő példány...

A kis kék autó ötlete, rákészülése, megvalósulása szinte kizárólag Porsche kolléga érdeme, hiszen én csak a befejező munkákat végeztem el az autóval. A nagyon precíz tetőkészítés olyan színvonalú volt, hogy erősen kellett nézni a belsejét, ha az átalakítás nyomait kerestem. A gyönyörű metálkék festés szintén tökéletes munka.
A kalaptartó csak a kiegészítés belül

A befejezésen túl én csak fotóztam és most a szakmai közönség elé tárom a művet. Tessék élvezkedni a kék-fehér márka egy újabb modell gyöngyszemén.


Az eredeti és a szedán változat

Egy kissé le is ült az új kerekek miatt

Szép autón szép kerék

Elöl nincs  semmi változás

Tökéletes profil

A lényeg itt látható


1 megjegyzés: