2017. július 11., kedd

Golf 7 GTI megmentve

Mentsük meg a jó ízlést



Már korábban is volt szó arról, hogy vajon miért festenek rondára egy kisautót. Nem relatíve rondára hanem már ránézésre is az. Pláne, hogy alávágnak egy fehér kereket, mintha az negatívban lenne alatta. Értem én, hogy a gyerekek ingerküszöbe már magasan van, meg hogy valamivel el kell adni egy kisautót. De miért pont egy hetes GTI Golffal kell megtenni ezt a brutálságot. Ami amúgy egy nagyon szép és formás autó. Ha egy mai bármilyen egyenformájú távol-keleti kommersz vassal történt volna meg ez a szégyenteljes dekoráció, arra legyintenék, hiszen az eredeti kocsi sem egy maradandó élmény aminek a formáját az ember évek múlva is fölidézi. De ez egy tradicionális utcai sportautó hetedik generációjával esett meg.



A magam részéről eltüntettem egy ilyen förmedvényt és felújítva értelmet adtam az egyébként igen szépen kiformázott Hot Wheels kisautónak. Mivel az adott eredeti Volkswagenről már volt szó itt, nem szaporítom tovább a szót, jöjjenek a képek arról, hogy én miként változtattam meg emészthetővé egy kisautót. Párhuzamba állítottam a korábbi, szintén nagyon szép kivitelű GTI hetessel.







1 megjegyzés: