Szülinap
Bár nem kerek az évforduló, de mivel észrevettem, hogy szülinap van ma, úgy éreztem kell egy megemlékező írás ebből az alkalomból. Mivelhogy a korábbi években ez rendre elmaradt....
Az első önálló bejegyzésem 2013. november 23-án volt, vagyis pontosan 7 évvel ezelőtt. Akkor csak reménykedtem abban, hogy hosszabb távon is lesz mondanivalóm és ami fontosabb talán: mutatni való. Kicsit másképpen szemlélve a dolgokat mint a mások. Nyilván az átalakított felújított kisautók esetében szinte csak én látom őket, én ismerem a történetüket vagy a hozzájuk kitalált történetemet.
A bemutatók - vagy ahogy hívják/hívjuk tesztek - is tartalmaztak olykor - számomra - érdekes megfigyeléseket. Lehet, hogy egy gyűjtő ezeket észre sem veszi és nem is tud róla, mert ki sem bontja a dobozokat. Talán ezért is jó több szemmel figyelni az ismertnek vélt modelljeinket is.
Ezen időszak alatt megjelent egy sorozatom is, kezdőknek. Olyan leendő kisautó restaurátoroknak, akik komolyan gondolják ezt a műfajt, de kellő tapasztalat híján meg-megtorpannak és talán kedvüket is vesztenék, ha nem lenne valami ötletadó írás. Ötletadó, hiszen nem a tutit írtam le, csak a tapasztalatomat, ami - remélhetőleg többeknek is - elég ahhoz, hogy egy-egy kérdéses pontban valamiféle irányt, lehetőséget lássanak a továbblépéshez, a kísérletezéshez.
A megjelent több mint 200 blogbejegyzésben szinte ugyanennyi kisautót mutattam be, nem kevésszer éles kritikai szemmel láttatva azokat vagy azok bizonyos részleteit. De ami kiváló volt, azt is elmondtam. Némi megjelenési hullámzást mutatva tehát nagyjából hetente jelent meg egy-egy újabb jelentkezésem.
Mintegy 54 ezerszer kattintottak az oldalamra, szerte a világból. Ezt egyelőre nem tudom hova tenni vagy mihez hasonlítani. Talán ennyien voltak kíváncsiak a dolgaimra? Volt egy kisebb hullámvölgy amikor is egy életnagyságú projekten dolgoztam, ennek itt található a képes története.
Ezen időszak alatt kialakult egyfajta sorrend a kisautók között. Meglepő számomra is és talán nincs is nagy jelentősége de azért lássuk!
1. A Hangyász, ami egy konkrét autó megmintázása volt (1700 katt)
2. A Topstar, egy Volkswagen sondermodell elkészítése kicsiben (660 katt)
3. A Ferjáncz féle Renault 17 átalakításom (280 katt)
Ahogy időm, energiám, lelkesedésem meghatározza a továbbiakban is szeretném gyártani a cikkeket. Kisautóm, mondanivalóm van bőven, következzen tehát egy újabb Matchboxparkos év.
ps: A fotókat az elmúlt jó pár év anyagából válogattam, igyekeztem az érdekesebbeket ide tenni, volt ami már megjelent, volt ami nem.
Klassz, csak így tovább!
VálaszTörlésKöszönöm, igyekszem majd a jövőben is.
VálaszTörlés