2017. január 1., vasárnap

Volkswagen rodosítva

A Hot Wheels Bogár Rod






Az alapautót a Volkswagen Bogarat nem kell bemutatni különösebben, mert már volt szó róla ezeken az oldalakon is, például itt. A hotrodokról pedig szót ejtettünk a Road Dragster kapcsán. A fentiekből következik némileg, hogy most a kettő metszéspontjáról egy kis VW hotrodról lesz szó, ahogy a Hot Wheels azt megalkotta.




Első ránézésre már tetszetős a dolog, hiszen a gyártó nem esett - szokás szerint - túlzásokba. Szépen finoman alakította át a Bogár kasznit, betartva a hotrodos átalakítási elvek alapelemeit: sárvédők leszerelve, első futómű előretolva, tető kicsit lejjebb nyomva, hátul nagyobb kerék, nagy kipufogócső feltűnően szerelve, kaszni élénk színre lefestve.




A beltér
A kocsinak ezzel együtt egy könnyed filigrán megjelenést is biztosított. Túlságosan sokat nem kell ragozni a dolgot, hiszen a képek önmagukért beszélnek. Igazán kivetnivalót nem találni a kisautón, nagyon jól sikerült darab. Még olyan finomságokra is odafigyeltek, hogy a kerekek peremét más színnel fessék le, vagy a közepesnél jobban fölnagyított/elnagyolt tárcsafék. A kocsi korára utaló osztott hátsó ablak meg igazi ajándék. A kipufogó is amolyan rodos, nagy és fölfelé áll. A beltérben is alakítgattak, nem is rosszul, sok minden látható benne.






A hiba
Egyetlen nagy hibája van, az is gyártástechnológiai. meg egy kicsit modelltervezési is. Az első lámpák - amik a kerekek belső oldalán lennének ... hát ... nem sikerültek. Az egyik semennyire a másik is csak egy kis buci erejéig bírt kiöntődni. És itt jön be a tervezési hiba. Úgy  alakították ki a helyét, hogy a gyártási bizonytalanságok ilyen hibákat képesek előállítani. Nem föltűnő, mert én is csak most, a fotózás során vettem észre. Így akár azt is mondhatnám, hogy egy jóval értékesebb, gyári hibás példányom van.
A dekorációt én mostam le róla, így jobban tetszik. 



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése