2020. december 22., kedd

T4 kéklámpátlanítás

 Volkswagen T4
(SIKU)
átalakítás, felújítás


A Volkswagen T4 nagyon népszerű mindmáig. Sokan a T5-öt cserélik vissza T4-re a megbízhatósága miatt. Ez még abból a korból való, amikor az autót szerelhetőre és megbízhatóra tervezték-gyártották. Figyelembe vették a teljesítményigényt, ehhez szabták a motort. 105-150 lóerős változatok ma sem gyengék, de huszonévvel ezelőtt meg igazán kiváló teljesítményt nyújtottak. Korábban már megírtam részletesen a típustörténetet, ez itt olvasható




A mai kisautóm - a nagyautómmal. Dekódolva: elkészítettem kicsiben azt ami itt áll, a ház előtt. Egy Caravelle. Tulajdonképpen ez a megnevezése is hivatalosan. A Transporter a teherszállító, a Bus a munkásbusz műbőr padokkal hátul, a Caravelle az elegáns személyszállító, a Multivan pedig a kirándulós-beszélgetős kialakítású T4.




Caravellizálás
A Verdabörze által hozzám került kisautó eredetileg egy német rendőrségi kisbusz volt, de annak felújítása már nem vonzott annyira, így lett belőle egy kis átalakítás után egy - eredetivel azonos árnyalatú -  Caravelle. Az átalakítás tulajdonképpen a kékfények levételét és a helyének az eltüntetését jelentette. Ezen felül a beltér változott szürkére és az ablakokra került fel sötétítés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése