2020. december 20., vasárnap

PU 4: A jómunkásember

 

 Ford Pickup

(Matchbox)

átalakítás, felújítás

 
 A Ford Pickup ismét egy újabb köntösben. Az eredetileg piros - régi fajta, tehát a külső sárvédős változat - autó a fehér ponyvájával már a múlté. A ponyva is és a fénye is elkopott az idők során. De a jómunkásembernek kell az autó. Valamit mindig szállítani kell, hogy pörögjön a biznisz. Elő hát a festékszórót. A legegyszerűbb színt, ezt a barnás metál-gyöngyház-akármilyen  színt gyorsan fújjuk rá. Napfényben szépen mutat majd. De a fotón: tragikusan csúnya.




A színnel nagyon kontrasztos a tehénszarvasmarha (konkrétan bika) szállítóról származó rács, a maga monokróm, unalmas öntött műanyag hatású sárgájával. De pont ide illik, ahogy az sok helyen megesett már, a suftnituningoknál. 




 Bedobálunk pár cuccot hátulra és indulhat is az üzletelés, a jó autó adott már. Csatlakozik a régebbiekhez:


 

2 megjegyzés:

  1. Jó ötlet, nekem bejön! Csak egy kis kekeckedés: a sárga rács nem tehénszállító kocsitól származik, hanem bikaszállítótól, mert az a két szarvasmarha nem tehén, hanem bika! Én is csak 2 éve tudtam meg - valahogy annak idején, gyerekként sose néztem az állat alá... És mi is mindig tehénszállítónak hívtuk. De ma már felelős felnőtt gyűjtőként ezt nem merném így mondani. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most, hogy említed, valóban: van szarva is a két kis "tehénnek", tehát akkor ezek szerint bikák. Ebből is látszik, hogy nem vagyok agrárorientált ilyen szinten.Köszi a megjegyzést, már javítottam is.

      Törlés